Heel eenvoudig. Meld je aan via aanmelden nieuwe klant en volg de instructies. Let wel wij leveren uitsluitend aan zakelijke relaties.
Hoe plaats ik een bestelling?
Dat kan via onze webshop, telefonisch, per mail of via één van onze koppelingen. Hiervoor dien je wel eerst klant te worden.
Hoe worden mijn orders verstuurd?
Indien gewenst en voorradig verlaat jouw bestelling nog dezelfde dag ons magazijn om de volgende dag bij je te worden aangeleverd. Hiervoor maken wij gebruik van UPS, GLS en Dachser.
Kan ik mijn order bij jullie afhalen?
Daar ons magazijn in Duitsland staat is dit helaas niet mogelijk.
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Nee wij leveren en factureren uitsluitend binnen Nederland.
Doen jullie ook dropshipments?
Jazeker doen we dat en indien gewenst met een gepersonaliseerde of neutrale pakbon.
Kan ik op rekening kopen bij jullie?
Indien onze kredietverzekeraar garant staat behoort dit tot de mogelijkheden. De eerste drie orders dienen wel vooruit betaald te worden.
Hoe meld ik een RMA aan?
Dat kan heel simpel via uw persoonlijke portal. Let wel deze is niet bedoeld voor manco's en/of transportschade.